...:TURK SOFORLERIN MEKANI:...

TURK SOFORLERIN MEKANI...KaMyOnCuYuZ.BİZ
 
AnasayfaTakvimAramaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Man12153

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
man12153

avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 78
Yaş : 22
Nerden : Ankara
Rep Puanı : 0
Saygınlık : 18
Kayıt tarihi : 17/01/09

MesajKonu: Man12153   Çarş. Ağus. 05, 2009 3:25 pm

[b]Arkadaşlar Bu forumda Yapanlar vardır diye düşünüyorum.Ve yapabilecek arkadaşlardan Man 12.153 L2000 yapmalarını istiyorum.Yaparsanız çok iyi olacak.ETS ye bi kamyon daha eklenmiş olacak.Very Happy Bu arada araç 10 teker açık kasalı olursa sevinirim.Çok şey istedim.Ama yaparsanız iyi olur.Yapmassanızda canınız sağolsun..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
man12153

avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 78
Yaş : 22
Nerden : Ankara
Rep Puanı : 0
Saygınlık : 18
Kayıt tarihi : 17/01/09

MesajKonu: Geri: Man12153   Perş. Ağus. 06, 2009 2:17 pm

yapmasanız bile bi cevap yazın beyler..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
(¯`KRaL´¯)
PATRON
PATRON
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 2048
Yaş : 32
Nerden : 38 ( KAYSERİ )
İş/Hobiler : ~~ TIRCI ~~
Lakap : Çirkin Kral
Rep Puanı : 131
Saygınlık : 667
Kayıt tarihi : 25/06/08

MesajKonu: Geri: Man12153   Perş. Ağus. 06, 2009 4:56 pm

Kardeşim görmedim sitede sürekli online olamıyoruz

Bizde çalışıyoruz işimiz var gücümüz var

İstediğin zor kardeşim olmaz bile Sad

_________________
Yeni Sitemizle Yeni Yüzümüzle Sizlerleyiz...

www.kamyoncuyuz.biz

Yep yeni Djlerimizle Sizlerleyiz

www.dostradyo.net

Sizleride Bekliyoruz




Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.kamyoncuyuz.biz
man12153

avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 78
Yaş : 22
Nerden : Ankara
Rep Puanı : 0
Saygınlık : 18
Kayıt tarihi : 17/01/09

MesajKonu: Geri: Man12153   Ptsi Ağus. 10, 2009 8:58 pm

tmm abi sağolasın cevap vermen bile yeter Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
dogukank61
PATRON
PATRON
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 234
Yaş : 28
Nerden : gitti
Rep Puanı : 6
Saygınlık : 181
Kayıt tarihi : 27/06/08

MesajKonu: Geri: Man12153   Ptsi Ağus. 10, 2009 10:07 pm

olmaz die bişe yok tur ersinim yaparız Very Happy ama internetim yok ewde faturasını kim öderse istedigini yaparım Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
(¯`KRaL´¯)
PATRON
PATRON
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 2048
Yaş : 32
Nerden : 38 ( KAYSERİ )
İş/Hobiler : ~~ TIRCI ~~
Lakap : Çirkin Kral
Rep Puanı : 131
Saygınlık : 667
Kayıt tarihi : 25/06/08

MesajKonu: Geri: Man12153   Ptsi Ağus. 10, 2009 10:19 pm

dogukank61 demiş ki:
olmaz die bişe yok tur ersinim yaparız Very Happy ama internetim yok ewde faturasını kim öderse istedigini yaparım Very Happy

ahahahha ödeyen varsa yap kardeşim tutan yok seni Very Happy Very Happy

_________________
Yeni Sitemizle Yeni Yüzümüzle Sizlerleyiz...

www.kamyoncuyuz.biz

Yep yeni Djlerimizle Sizlerleyiz

www.dostradyo.net

Sizleride Bekliyoruz




Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.kamyoncuyuz.biz
man12153

avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 78
Yaş : 22
Nerden : Ankara
Rep Puanı : 0
Saygınlık : 18
Kayıt tarihi : 17/01/09

MesajKonu: Geri: Man12153   Çarş. Ağus. 19, 2009 8:27 pm

Arkadaşlar sanırım yapıcaksınız =) Size tavsiyem çizim konusunda zorlanırsanız haulin de var Man 12.153 kapalı kasa tandem onu ets ye de çevirebilirsiniz..Size hangisi kolay gelirse artık..Gerçi herşey kesin değil ama olsun.. Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
dogukank61
PATRON
PATRON
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 234
Yaş : 28
Nerden : gitti
Rep Puanı : 6
Saygınlık : 181
Kayıt tarihi : 27/06/08

MesajKonu: Geri: Man12153   Perş. Ağus. 20, 2009 11:08 pm

man12153 demiş ki:
Arkadaşlar sanırım yapıcaksınız =) Size tavsiyem çizim konusunda zorlanırsanız haulin de var Man 12.153 kapalı kasa tandem onu ets ye de çevirebilirsiniz..Size hangisi kolay gelirse artık..Gerçi herşey kesin değil ama olsun.. Smile

dediğim gibi faturamı ödeyen tır dörse kapıyo Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
man12153

avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 78
Yaş : 22
Nerden : Ankara
Rep Puanı : 0
Saygınlık : 18
Kayıt tarihi : 17/01/09

MesajKonu: Geri: Man12153   Perş. Ağus. 20, 2009 11:21 pm

Yav senin faturana güç mü yeter kim bilir ne kadardır..Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
dogukank61
PATRON
PATRON
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 234
Yaş : 28
Nerden : gitti
Rep Puanı : 6
Saygınlık : 181
Kayıt tarihi : 27/06/08

MesajKonu: Geri: Man12153   Cuma Ağus. 21, 2009 11:55 pm

fazla degil canım 300 Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
B.M.C FATİH
PATRON
PATRON
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 983
Yaş : 24
Nerden : __ISPARTA__
İş/Hobiler : öğrenci
Lakap : ___DELFY___
Rep Puanı : 60
Saygınlık : 266
Kayıt tarihi : 25/06/08

MesajKonu: Geri: Man12153   C.tesi Ağus. 22, 2009 1:15 am

Azmış yav...300 milyon'CUK Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://kamyoncuyuz.eurogoo.com
emocen

avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 165
Yaş : 21
Nerden : Eskişehir
İş/Hobiler : Bilgisayar/Öğrenci
Lakap : Emocen
Rep Puanı : 0
Saygınlık : 158
Kayıt tarihi : 12/10/08

MesajKonu: Geri: Man12153   Paz Ağus. 23, 2009 8:16 pm

Abi senin internet kotalı mı ? ki kesin öyle...sen sınırsıza gecsedin o parayla 7 8 aylık internetini öderdin...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.kamyoncuyuz.tr.cx
dogukank61
PATRON
PATRON
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 234
Yaş : 28
Nerden : gitti
Rep Puanı : 6
Saygınlık : 181
Kayıt tarihi : 27/06/08

MesajKonu: Geri: Man12153   Paz Ağus. 23, 2009 11:18 pm

valla abisi sorma ttnet beni yakaladı gecirmeden bırakmıyo Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
man12153

avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 78
Yaş : 22
Nerden : Ankara
Rep Puanı : 0
Saygınlık : 18
Kayıt tarihi : 17/01/09

MesajKonu: Geri: Man12153   Perş. Eyl. 10, 2009 7:03 pm

bana öyle geçirseler o ttnet in anasından şüphe ederim Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Man12153   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Man12153
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
...:TURK SOFORLERIN MEKANI:... :: ¸¸.•*´¯`v´¯`*•.¸¸EURO TRUCK SIMULATOR¸¸.•*´¯`v´¯`*•.¸¸ :: Projelerimiz-
Buraya geçin: