...:TURK SOFORLERIN MEKANI:...

TURK SOFORLERIN MEKANI...KaMyOnCuYuZ.BİZ
 
AnasayfaTakvimAramaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 sadece benzetme

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
dogukank61
PATRON
PATRON
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 234
Yaş : 28
Nerden : gitti
Rep Puanı : 6
Saygınlık : 181
Kayıt tarihi : 27/06/08

MesajKonu: sadece benzetme   Perş. Tem. 09, 2009 8:43 pm

bizim eski tırımızı oyuna yapıyorum yawas yawas bitmek üzere görüntü bu yorumlar bekliyorum



En son dogukank61 tarafından C.tesi Ağus. 22, 2009 1:06 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
(¯`KRaL´¯)
PATRON
PATRON
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 2048
Yaş : 32
Nerden : 38 ( KAYSERİ )
İş/Hobiler : ~~ TIRCI ~~
Lakap : Çirkin Kral
Rep Puanı : 131
Saygınlık : 667
Kayıt tarihi : 25/06/08

MesajKonu: Geri: sadece benzetme   Perş. Tem. 09, 2009 10:37 pm

Oluyor doğucum hemde süper oluyo

Helal olsun kardeşim sen bu işi kaptın

Bizim axor ne oldu kardeşim yaa Sad((

_________________
Yeni Sitemizle Yeni Yüzümüzle Sizlerleyiz...

www.kamyoncuyuz.biz

Yep yeni Djlerimizle Sizlerleyiz

www.dostradyo.net

Sizleride Bekliyoruz




Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.kamyoncuyuz.biz
\8/.:: OzOcAn::.\8/
PATRON
PATRON
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 592
Yaş : 27
Nerden : ANKARA
İş/Hobiler : SKİN TASARIM
Lakap : KÖROĞLUNUN KAN KARDAŞI OZOCAN
Rep Puanı : 64
Saygınlık : 550
Kayıt tarihi : 30/09/08

MesajKonu: Geri: sadece benzetme   Cuma Tem. 10, 2009 10:58 am

HELAL DİYİM SÜPER OLMUŞ DİYİM BAŞKA DİYECEK BİŞEY YOK ZATEN RESİMLER ORTADA Very Happy
ELİNE EMEĞİNE SAĞLIK HARBİ SÜPER OLMUŞ

YENİ ÇOK GÜZEL BİR DAF İNTERİORU ÇIKMIŞİNTERİR OLARAKTA BUNU ÇAKTIMIYDI TAM DAF OLUR GERÇİ YETERİNCE DAF OLMUŞ Very Happy


_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.kamyoncuyuz.biz
genckaptan
MODERATÖR
MODERATÖR
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 249
Yaş : 25
Nerden : Aksaray-Adana-İzmit
İş/Hobiler : Tır&Kamyon&Otobüs :D
Lakap : GençKaptan
Rep Puanı : 7
Saygınlık : 123
Kayıt tarihi : 13/11/08

MesajKonu: Geri: sadece benzetme   Cuma Tem. 10, 2009 12:51 pm

eline sağlık valla güzel oluyor Very Happy tırsan dorseye biraz daha çalış Very Happy Kolay gelsin

_________________




YA DOSTRADYO DİNLEYİN YADA BİLGİSAYARINIZI KAPATIN ! GİDİN !

http://dostradyo.net/ DOSTRADYO !!!!

WİNAMPTAN DİNLEMEK İÇİN;

http://dostradyo.net:8807/listen.pls

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.trucksimturkiye.net.tc
AsiGiresun

avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 150
Yaş : 31
Nerden : İstanbul
Rep Puanı : 2
Saygınlık : 174
Kayıt tarihi : 04/05/09

MesajKonu: Geri: sadece benzetme   Perş. Tem. 23, 2009 7:15 pm

Hemşehrim valla sen bu işi biliyosun harika resimlerde ortada kolay gelsin
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
bender38
MODERATÖR
MODERATÖR
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 270
Yaş : 29
Nerden : kayseri
İş/Hobiler : tır&kamyon
Lakap : emsalsiz38
Rep Puanı : 3
Saygınlık : 173
Kayıt tarihi : 06/01/09

MesajKonu: Geri: sadece benzetme   Salı Tem. 28, 2009 9:16 pm

hakketen süper olmuş ya ellerine sağlık bu çalışmanın sonucu şimdiden çok süper bişey olacak artık yollara bu dafla devam ederiz:))) emeğine sağlık helal olsun eline sağlık
kamyoncuyuz.biz kamyoncuyuz.biz kamyoncuyuz.biz kamyoncuyuz.biz kamyoncuyuz.biz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
yanjen

avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 12
Yaş : 32
Nerden : istanbul
Rep Puanı : 0
Saygınlık : 12
Kayıt tarihi : 14/12/10

MesajKonu: Geri: sadece benzetme   Salı Ara. 14, 2010 11:27 pm

benzemiş harbiden eline sağlık
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: sadece benzetme   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
sadece benzetme
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
...:TURK SOFORLERIN MEKANI:... :: ¸¸.•*´¯`v´¯`*•.¸¸EURO TRUCK SIMULATOR¸¸.•*´¯`v´¯`*•.¸¸ :: Projelerimiz-
Buraya geçin: