...:TURK SOFORLERIN MEKANI:...

TURK SOFORLERIN MEKANI...KaMyOnCuYuZ.BİZ
 
AnasayfaTakvimAramaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Genel

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
(¯`KRaL´¯)
PATRON
PATRON
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 2048
Yaş : 32
Nerden : 38 ( KAYSERİ )
İş/Hobiler : ~~ TIRCI ~~
Lakap : Çirkin Kral
Rep Puanı : 131
Saygınlık : 667
Kayıt tarihi : 25/06/08

MesajKonu: Genel   Paz Ocak 18, 2009 4:49 pm

İstek ve Şikayetlerinizi bu bölüme yazabilirsiniz...

_________________
Yeni Sitemizle Yeni Yüzümüzle Sizlerleyiz...

www.kamyoncuyuz.biz

Yep yeni Djlerimizle Sizlerleyiz

www.dostradyo.net

Sizleride Bekliyoruz




Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.kamyoncuyuz.biz
fomoco2621

avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 360
Yaş : 20
Nerden : Balıkesir
İş/Hobiler : öğrenci
Lakap : Kıvo ve Azrail
Rep Puanı : 8
Saygınlık : 256
Kayıt tarihi : 14/02/09

MesajKonu: Geri: Genel   Ptsi Mart 09, 2009 8:55 pm

Ersin abicim bu siteye canocan diye biri gelmiş benim paylaşımları çalıp duruyor yardım edermisin?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://sarkicilarinsitesi.goodforum.net
(¯`KRaL´¯)
PATRON
PATRON
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 2048
Yaş : 32
Nerden : 38 ( KAYSERİ )
İş/Hobiler : ~~ TIRCI ~~
Lakap : Çirkin Kral
Rep Puanı : 131
Saygınlık : 667
Kayıt tarihi : 25/06/08

MesajKonu: Geri: Genel   Ptsi Mart 09, 2009 9:11 pm

Man:Tga demiş ki:
Ersin abicim bu siteye canocan diye biri gelmiş benim paylaşımları çalıp duruyor yardım edermisin?


Bana Çaldığı yeri gösterirsen yardımcı alabilirim kardeşim

_________________
Yeni Sitemizle Yeni Yüzümüzle Sizlerleyiz...

www.kamyoncuyuz.biz

Yep yeni Djlerimizle Sizlerleyiz

www.dostradyo.net

Sizleride Bekliyoruz




Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.kamyoncuyuz.biz
fomoco2621

avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 360
Yaş : 20
Nerden : Balıkesir
İş/Hobiler : öğrenci
Lakap : Kıvo ve Azrail
Rep Puanı : 8
Saygınlık : 256
Kayıt tarihi : 14/02/09

MesajKonu: Geri: Genel   Ptsi Mart 09, 2009 10:14 pm

Man:Tga demiş ki:

işte bunu yapıyor
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://sarkicilarinsitesi.goodforum.net
YeNeR

avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 113
Yaş : 26
Nerden : Belcika
Rep Puanı : 0
Saygınlık : 116
Kayıt tarihi : 04/04/09

MesajKonu: Geri: Genel   Perş. Nis. 09, 2009 8:59 am

Abicim Siten Guzel Insan Zevk Aliyo Ziyaret etmekten,, Bi Istegim var su logo lar varya Ablem galiba ismi tirlarin markalarini Direksiyonun uzerindede gorsek cok guzel olacak onun icin bir MoD Yapamadinizmi? Eger Yaparsaniz Cok Sevinirim Cunki Gunumun Yarisi Tirlarla Geciyo ( OYUNDA ).. Simdiden Cok Tesekkurler
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Lorry22

avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 218
Yaş : 29
Nerden : Edirne
Rep Puanı : 3
Saygınlık : 171
Kayıt tarihi : 02/03/09

MesajKonu: Geri: Genel   Perş. Nis. 09, 2009 12:09 pm

youtube eklentisi olsa sitede güzel olurdu
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
B.M.C FATİH
PATRON
PATRON
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 983
Yaş : 24
Nerden : __ISPARTA__
İş/Hobiler : öğrenci
Lakap : ___DELFY___
Rep Puanı : 60
Saygınlık : 266
Kayıt tarihi : 25/06/08

MesajKonu: Geri: Genel   Perş. Nis. 09, 2009 7:41 pm

Youtube eklentisi varda site yasaklı olduğu için gözükmez
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://kamyoncuyuz.eurogoo.com
YeNeR

avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 113
Yaş : 26
Nerden : Belcika
Rep Puanı : 0
Saygınlık : 116
Kayıt tarihi : 04/04/09

MesajKonu: Geri: Genel   Salı Nis. 21, 2009 3:12 am

Ben 90km/h gittigimde Tirimin 1500 Turda gitmesini istiyorum bir onerin varmi ? daha gercekci geliyo bana..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
tırcımahmut

avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 47
Yaş : 24
Nerden : urfa
Rep Puanı : 0
Saygınlık : 46
Kayıt tarihi : 26/04/09

MesajKonu: Geri: Genel   Çarş. Nis. 29, 2009 2:45 pm

selamın aleykum ersin abi.ersin abi ben diyorum Kİ HARİTALARDA YÜKSEK TEPELERE ÇIKILDIKÇA KAR YAĞIŞI GÖRÜLSE GENE TEKRAR AŞAĞI İNDİĞİMİZDE KAR BİTSE NASIL OLUr abİ
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
34murat1993

avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 193
Yaş : 24
Nerden : İstanbul
İş/Hobiler : TırCı Muro
Rep Puanı : 0
Saygınlık : 253
Kayıt tarihi : 11/05/09

MesajKonu: Geri: Genel   Cuma Haz. 05, 2009 5:06 pm

Yav Ben bu otomobil aldığımda içi tır gibi Görünüyor içi otomobil gibi olsa çok sevinirim:)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
kayar37

avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 207
Yaş : 24
Nerden : kastamonu
Rep Puanı : 0
Saygınlık : 203
Kayıt tarihi : 21/05/09

MesajKonu: Geri: Genel   Perş. Haz. 11, 2009 3:17 pm

sevgili abilerim bu euro truck simulator yamalrında fıat doblo yaparsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
showcu_06

avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 67
Yaş : 24
Nerden : ankara
İş/Hobiler : saz,kamyon
Lakap : showcu
Rep Puanı : 0
Saygınlık : 72
Kayıt tarihi : 10/04/09

MesajKonu: Geri: Genel   C.tesi Haz. 13, 2009 4:16 pm

abi ford cargo istiyoruz 3230
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
B.M.C FATİH
PATRON
PATRON
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 983
Yaş : 24
Nerden : __ISPARTA__
İş/Hobiler : öğrenci
Lakap : ___DELFY___
Rep Puanı : 60
Saygınlık : 266
Kayıt tarihi : 25/06/08

MesajKonu: Geri: Genel   C.tesi Haz. 13, 2009 4:39 pm

showcu_06 demiş ki:
abi ford cargo istiyoruz 3230

Var zaten Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://kamyoncuyuz.eurogoo.com
Lorry22

avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 218
Yaş : 29
Nerden : Edirne
Rep Puanı : 3
Saygınlık : 171
Kayıt tarihi : 02/03/09

MesajKonu: Geri: Genel   Paz Haz. 14, 2009 1:25 am

Scania Truck Teame noldu arkadaşlar?

kaldırmışlar
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
showcu_06

avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 67
Yaş : 24
Nerden : ankara
İş/Hobiler : saz,kamyon
Lakap : showcu
Rep Puanı : 0
Saygınlık : 72
Kayıt tarihi : 10/04/09

MesajKonu: Geri: Genel   Paz Haz. 14, 2009 2:43 pm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
34murat1993

avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 193
Yaş : 24
Nerden : İstanbul
İş/Hobiler : TırCı Muro
Rep Puanı : 0
Saygınlık : 253
Kayıt tarihi : 11/05/09

MesajKonu: Geri: Genel   Paz Haz. 14, 2009 5:00 pm

Ya allah rızası için şu kamyon mod şifresi Ne acilll yardımmm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
B.M.C FATİH
PATRON
PATRON
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 983
Yaş : 24
Nerden : __ISPARTA__
İş/Hobiler : öğrenci
Lakap : ___DELFY___
Rep Puanı : 60
Saygınlık : 266
Kayıt tarihi : 25/06/08

MesajKonu: Geri: Genel   Paz Haz. 14, 2009 7:37 pm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://kamyoncuyuz.eurogoo.com
showcu_06

avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 67
Yaş : 24
Nerden : ankara
İş/Hobiler : saz,kamyon
Lakap : showcu
Rep Puanı : 0
Saygınlık : 72
Kayıt tarihi : 10/04/09

MesajKonu: Geri: Genel   Paz Haz. 14, 2009 9:42 pm

ya kardeş o euro truck similator için ben haulin diyom gurban olduuuum Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
showcu_06

avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 67
Yaş : 24
Nerden : ankara
İş/Hobiler : saz,kamyon
Lakap : showcu
Rep Puanı : 0
Saygınlık : 72
Kayıt tarihi : 10/04/09

MesajKonu: Geri: Genel   Cuma Tem. 10, 2009 12:49 am

arkadaşlar aranızda askam as 950veyaaskam hi-exyapabilirmisiniz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
showcu_06

avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 67
Yaş : 24
Nerden : ankara
İş/Hobiler : saz,kamyon
Lakap : showcu
Rep Puanı : 0
Saygınlık : 72
Kayıt tarihi : 10/04/09

MesajKonu: Geri: Genel   Cuma Tem. 10, 2009 12:50 am

hauli ne
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
zimbo



Erkek
Mesaj Sayısı : 6
Yaş : 40
Nerden : İstanbul
Rep Puanı : 0
Saygınlık : 8
Kayıt tarihi : 21/01/09

MesajKonu: Geri: Genel   Ptsi Tem. 20, 2009 8:53 am

Vay be zamanında HardTRuckTR'den uzaklaştırılanlar neler yapmış. Sitenin kapanması size büyük yarar sağlamış. Başarılar. Yalnız şunu bir eleştiri olarak görün lütfen. Sitenizin Görünümü oldukça göz yorucu. Çok kalabalık. Düzeltirseniz büyümeniz daha bir oturaklı olur diye düşünüyorum. Kabalık olarak görmeyin ama gerçekten öyle. Biraz daha sade olması size yararlı.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
B.M.C FATİH
PATRON
PATRON
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 983
Yaş : 24
Nerden : __ISPARTA__
İş/Hobiler : öğrenci
Lakap : ___DELFY___
Rep Puanı : 60
Saygınlık : 266
Kayıt tarihi : 25/06/08

MesajKonu: Geri: Genel   Ptsi Tem. 20, 2009 9:15 am

Uzaklaştırılma nedenimiz zaten bu site..Ayrıca o sitenin sonu belli..Siteyede yakın zamanda bir bakım yapacağız linkler,resimler ve görünüm hakkında..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://kamyoncuyuz.eurogoo.com
zimbo



Erkek
Mesaj Sayısı : 6
Yaş : 40
Nerden : İstanbul
Rep Puanı : 0
Saygınlık : 8
Kayıt tarihi : 21/01/09

MesajKonu: Geri: Genel   Ptsi Tem. 20, 2009 9:17 am

Site hala açık mı ? herhangi bir bilgim yok kapandı diye biliyorum. Ayrıca bu o zamnada birkaç arkadaşın ayrı internet siteleri oldugunu biliyorduk hatta herkes "bu benim sitem lütfen üye olun arkdaşlar" diye çağrı da yapıyordu. Yada ben mi yanlış hatırlıyorum.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
B.M.C FATİH
PATRON
PATRON
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 983
Yaş : 24
Nerden : __ISPARTA__
İş/Hobiler : öğrenci
Lakap : ___DELFY___
Rep Puanı : 60
Saygınlık : 266
Kayıt tarihi : 25/06/08

MesajKonu: Geri: Genel   Ptsi Tem. 20, 2009 9:46 am

Vallahi ben ne hardtrucktr'de nede başka sitede gelin siteme üye olun diye kimseye reklam yapmadım..Yapmamda..Ayrıca site host paraları yüzünden kapandı
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://kamyoncuyuz.eurogoo.com
zimbo



Erkek
Mesaj Sayısı : 6
Yaş : 40
Nerden : İstanbul
Rep Puanı : 0
Saygınlık : 8
Kayıt tarihi : 21/01/09

MesajKonu: Geri: Genel   Ptsi Tem. 20, 2009 10:15 am

Reklam olarak bakmak değil. Bu benim sitem haberiniz olsun diye bir furya vardı o zamanlar onu kasdetmiştim.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Genel   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Genel
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
...:TURK SOFORLERIN MEKANI:... :: ¸¸.•*´¯`v´¯`*•.¸¸GENEL¸¸.•*´¯`v´¯`*•.¸¸ :: İstek ve Şikayet Bölümü-
Buraya geçin: